Aparat za toplu depilaciju

Dragana
draga blogerko,
da li bi mogla da mi preporucis neki praktican aparat za toplu depilaciju, za kucnu upotrebu.Gledala sam nesto na sajtu alexandar-cosmetik.com ali neznam za koji da se odlucim??  Ja nisam pristalica da se ide u salone na toplu depilaciju voskom iz higijenskih razloga.Pa to sama obavljam.Pokusala sam i secernom pastom kleopatra, pa smela bih da kazem da sam uspela, ali sam je za kratko vreme brzo potrosila. Ako znate recept za izradu secerne paste i to bi mi znacilo veoma.
  Unapred zahvalna na odgovoru dragana :*

Re: Aparat za toplu depilaciju

makeup&more
Administrator
zao mi je sto necu moci da ti pomognem, ali ni malo se ne razumem u te aparate... a ni u secernu pastu, mada sam citala neke recepte i razmisljala o tome da je napravim... nadam se da ce se javiti neko ko zna vise o tome da ti odgovori :)