Cetkice

Mira
Zanima me kada ce biti objavljen 4. post o cetkicama? Pocetnik sam i jedva cekam da cujem Vase savete i da se bacim na trosenje mucno zaradjenog novca mojih roditelja. Pozdrav!

Re: Cetkice

Keti
Ja sam uzela cetkice Blush u NYX radnji u Nisu, imas na netu Aleksandar Cosmetics nisu skupe i odlicne su..:)

Re: Cetkice

Keti
zaboravih da kazem da sam probala i Essense isto nisu skupe i dobre su imas i Aurine isto povoljne, ali njihovu sam uzela samo malu koso secenu i zadovoljna sam..:) nadam se da sam ti barem malo pomogla:)