Dragana

ja sam blajhana plavusa,farbam se evolutio 11/11 farbom koja mi dodatno isusuje kosu..ali sta cu kad me odusevljava ta srebrnasta boja, i uvek dobijam pohvale za boju, pa moram da trpim sto mi kosu dosta ostecuje..kosa mi je duga preko struka.primetila sam da kako su pocele ove vrucine da mi se kvalitet kose jos vise pogorsao.Kosa je duga i apsolutno uvek je susim fenom po sat i vise, pa ako neko moze da mi preporuci neki dobar proizvod za termalnu zastitu.Volele bih da smem da koristim peglu ili figaro ali se ne usudjujem jer mislim da bi mi kosa istog momenta otpla  Kosa mi se i kida i tesko rasceljuje,jedino pomocu elsev roze pakovanja malcice zivne.Hellp, dajte neki dobar savet..e, da i napisite nesto o keratinskom punjenju kose :*

Re: Dragana

makeup&more
Administrator
dragana, ja ti odgovorila u komentarima na post o kosi, ovde> http://makeupandmore.net/blog/nega-kose-samponi-regeneratori-blabla/