Masna koža

Lena
Da li neko može da mi preporuči tečni puder i korektor ( i još neke proizvode za čišćenje i pranje lica ako znate) koji su namenjeni masnoj koži?
Sve što u poslednje vreme koristim me ne matira dovoljno i na poslu posle samo par sati od nanošenja pudera obavezno prosijam i nikako ne mogu to da kontrolišem ni sa jednim proizvodom koji sam kupila, a svi su namenjeni za masnu kožu. Plus su mi počele i bubuljičice u predelu obraza (od kako je počela zima), a inače nisam nikada za svojih 26 godina bila sklona bubuljicama, a pogotovu ne u tom predelu.

Hvala unapred!

Pozdrav