Sminkanje

Ana

Sminkanje

Ana
Imam neke nedoumice u vezi sminkanja,mlada sam i nisam dosad stavljala ali bih pocela da stavljam puder.
Prvo,da li se najpre maze krema za lice a potom tecni puder?
Da li je tecni puder dovoljan ili je potrebno stavljati i puder u kamenu,napominjem da nemam lose lice u smislu bubuljica i nekih drugih nedostataka?
Kako da nanosim rumenillo?
Hvala unapred na odgovoru....

Re: Sminkanje

makeup&more
Administrator
Draga Ana, krema bi obavezno trebalo da ide na lice pre nego sto stavis tecni puder. Obzirom da si mlada mozda je najbolje da umesto tecnog pudera koristis neku toniranu kremu, bb kremu ili slicno. Puder u kamenu/prahu se nanosi nakon tecnog ukoliko ima potrebe (ako ti je lice sklono mascenju, tj. ako ti je koza lica ili neki njeni delovi masna. Rumenilo se nanosi na kraju, i ovde na sajtu ces pronaci (koristi pretragu - search u desnom gornjem delu sajta) nekoliko tema u kojima sam objasnila kako se koriste rumenila, puderi, cetke za sminkanje i slicno, za koje se nadam da ce ti pomoci.