daliborkazoric@open.telekom.rs

daliborka zorić
zlatana   imam szvu kožu 38god  probala sam artdeco rich puder i ne odgovara mi kao maska je       šta mislite o collistar tečnim puderima (u jasmin mi se učinio dobar  tj ono što meni treba)       ja u stvari hoću puder za svaki dan,lagan da ima sjaj      imam svetao ten    hvala unapred

Re: daliborkazoric@open.telekom.rs

Zlatana
Zdravo Daliborka,

da li si probala recimo Bourjois Healthy Mix ili Bourjois Healthy Mix Serum pudere? Oni isto mogu da se kupe u Jasminu, a mislim da bi sasvim fini bili i za suvu kozu. Takodje, bas su lagani i ne osecaju se na licu a i ne vide se (ne izgleda kao da imas masku). Povoljniji su od Collistara i od Artdeco pudera a po meni su bolji.
Ovde sam pisala o Bourjois Healthy Mix puderu pa mozes da procitas >> http://makeupandmore.net/blog/bourjois-novi-healthy-mix-puder-i-123-perfect-cc-eye-cream-korektor/