online kupovina

Mina

Da li si skoro uzimala nesto od kozmetike online ,posto si pisala o tome odavno , pa me

zanima koje sajtove preporucujes i kakva su ti iskustva sa carinjenjem?

razmisljam o feelunique..

POZDRAV

Re: online kupovina

makeup&more
Administrator
Naručujem često, i planiram da napišem jedan post u kome ću detaljnije da se pozabavim ovom temom (jedan sam već pisala ali se situacija malo promenila). Feelunique je jedan od sajtova koji bez problema mogu da preporučim, brzi su i efikasni, a ne naplaćuju poštarinu. Rok im je nekih desetak dana (nekad stigne i za 7, a nekad i za dve nedelje), a za iznose do 50ak eura mi do sada nisu naplatili carinu. Ono što se desi da mi naši naplate je PDV, mislim da je 18% od iznosa porudžbine, mada to nije uvek slučaj - obično mi za manje komade šminke ne naplaćuju ništa, mislim da to zavisi od osobe na carini, njenog/njegovog (ne)raspoloženja i slično - što se toga tiče, nije se mnogo promenilo od poslednjeg posta o online kupovini koji sam pisala.