Šta znate o COLLISTAR kozmetici?

Anna
Da li mi možete nešto više reći o COLLISTAR kozmetici? U parfimeriji Jasmin su mi dali katalog sa ovom kozmetikom, pa me zanima da li je neko koristio i kakva je generalno?

Pozdrav!

Re: Šta znate o COLLISTAR kozmetici?

Cat-D-Wine
Od mene samo najbolje preporuke! Jako puno njihovih proizvoda koristim pa ne bi bilo smisla da ih nabrajam poimence, ali za sta god da se odlucis, videces da su sjajni.
Sto se tice preparata za negu tela, koristim pilinge sa esencijalnim uljima, serum i gel protiv celulita, rukavice (koje su izbacili iz asortimana grrr >:(  , aromaticnu vodu za telo (kojom naprskam i posteljinu pred spavanje :)))), za negu lica - duboko hidrirajucu kremu i leti gel kremu, a od sminke obozavam njihove mono i pacvork senke sa duo efektom, tecni superhidrirajuci puder sa svilenkastim efektom (nikad nista bolje u svom zivotu nisam probala, a koristila sam svasta od la prairie do l`oreala), svetli bronzer sa kristalima i lakove za nokte.
Posebno volim njihove sezonske look-ove, jer uvek imaju nesto drugacije i naravno, uvek zavrsim bar sa 3 proizvoda!!!!

Kvalitet ovoga sto sam odabrala za sebe je odlican (dobila sam tacno ono sto sam i ocekivala), pakovanja su standardna ili veca (recimo pakovanja soli za telo su cak i do 700g, gel protiv celulita oko 400 ml a uz njega jos i  dobijas serum gratis ), cene nesto ispod proseka za selektivne brendove.

Ako nisi sigurna sta ti najbolje odgovara, u Jasminima postoji onaj njihov fraj casopis koji negde pri kraju ima spisak njihovih parfimerija i kada se u kojoj odrzava promocija raznoraznih kozmetickih kuca. Pogledaj kada je promocija Collistara, otidji tamo i popricaj sa njihovom finom promoterkom. Objasnice ti sve sta treba i verovatno ces dobiti i koji uzorak da probas.